torsdag - 6 maj 2010

Skoldagen började med sovmorgon, sen kör. Vissa personer kan ju bara hålla käften, för an gör det ju fan inte bättre själv. Blir tokig..  Sen så hade vi So, den enda lektionen vi hade idag. SKÖNT! För det var ju spex-foto så blev att gå å klä ut sig och sen vänta på vår tur. Fifan vad snygga vi var asså, helt sjukt! :D 

Direkt efter skolan så drog jag upp till stallet. Mockade och gjorde iordning mat osvosv. Sen skulle jag ta in dakita och det gick ju som de gick. Hon gillade inte att det bara var hon som skulle in så hon stack iväg, haha. Som tur hade jag en morot i fickan som fick hjälpa mig. Red runt en timme, den här hästen är värre än ronja jag hade! Jisses vad pigg man kan vara, dock så har hon skarpare bett än ronja så man får stopp på henne iallafall :) 
Släppte sen henne i "mini-hagen" där hon fick beta, sen typ skojade man bara runt och sprang med na, haha, kanske hur fult som hellst ;D

Imorgon så ska jag upp runt 10-11 beror på när jag vaknar, skickar iväg max till skolan och sen måste jag städa. Hämtar upp felicia kl 1, hon ska vara mitt sällskap imorgon och kanske fota lite så ni får se bilder på dakita, ni har ju ingen aning om hur hon ser ut! :o   Får se när jag kommer hem, ska antagligen iväg å sola med magda då och vi köper väl godis på samma gång när vi ändå är på stan. Och på hemvägen blir det donken!  Vi hörs på kvällen. pusssssssssssss.











fifan va snyggt!


jag var en tjock bonde, för er som inte märkte det ;D haha!

Kommentarer
Postat av: emma eriksson

hahaha niklas i bakgrunden :D

2010-05-06 @ 21:30:17
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0