vilket skämt - 20 maj 2010

De där med att åka direkt efter skolan till dakita och sen hem till magda och sola gick ju skit. Precis när man kommit hem så börjar det åska och spöööregna så jävla hårt att man nästan trodde att de hagla, men icke då. Så jag satt med min lillebror och spelade spel tills åskan hade försvunnit och regnet minskat.

Klockan 5 åkte jag iväg till stallet. Trodde inte att de skulle sluta regna så jag skulle bara gå en sväng med dakita, men så vart de inte, blev en liten ridtur på ca 30 minuter. Hon har fått ännu ett nytt bett men hon svarade inte alls på det så när vi skulle galoppera drog hon iväg i en jäääääädra fart och jag kunde inte göra annat än att vänta på att hon skulle sakta ner, haha. Dock så stoppade en origenterare henne som kom ut ur skogen mitt från ingenstans, självklart blev det tvääärstopp men höll mig kvar, haha. Måste sett hemskt fult ut men äh!

Kom hem runt halv 8 och åt tjockispannkaka =D   sen har jag hunnit med att duscha och kikat på Mitt i naturen med pappa, haha! Imorgon är det fredag och den börjar med en sköön sovmorgon. Sedan är det svenska- och engelska redovisning som gäller, + spanskaglosor också. Härligt dag... näe. Men skönt å få bort skiten. Nu ska jag träna in glosorna, puss!

ser ut som min skugga har en näbb :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0