all the small things

Nej nu är de dags att slå på en filmrulle här! Får se vad det blir... Imorgon så är det skola, efteråt stannar man en timme till för omprov, hoppas på att de går bra för jag har inte pluggat, boken blev kvar i skolan, vem är bäst? jo jag! Nerå, men kommer ihåg allting hyffsat bra sen förra veckans pluggande, wish me luck..

Efter så trooor jag att jag tar bussen ut till årsunda, men måste vänta en timme, så ja vet inte.. Kanske tar mig hem emellan och tar den från trebo sen. Vi får se hur jag gör! Till årsunda ska jag iallafall, kommer hem någon gång mot kvällen, pusspåer.

spåkulis in my heart.


Kommentarer
Postat av: emma

härlig spåkula hörrudu :o :D:D

2010-11-21 @ 21:55:19
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0