bad update

Sorry, haft ännu en dag med massa saker att göra. Prata i telefon till 3 inatt, vilket inte var så smart när man skulle upp tidigt, men mamma var snäll å väckte mig halv 1 så då överlevde jag iallafall.

Vi åkte iväg till valbo med mormor å jääklarns vad mycket grejer jag fick med mig hem! 6 kassar med kläder och två par skor, ganska skapligt de! Så nu klarar jag mig helt klart genom vintern.

Direkt efter jag kom hem så drog ja på mig ridkläderna och fick skjuts ut till stallet, red i mörkret och såg knappt någonting, jättekul.. Så var inte ut så länge.

Kom hem och duscha å käkade sen var de bara att ta tag i pluggandet. Så de har jag gjort dom senaste timmarna, skitkul.. Ska snart ta å sova, men först plocka fram kläder för morgondagen. Hoppas på att omprovet går bra imorgon... vi hörs, puss!







inte alls stökigt rum... är nu städat och sängkläderna är utbytt, hur skönt som hellst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0