BLOGGTORKA? - NEJ TIDSBRIST!

Shit vilka hektiska dagar de har varit! Får ta de så kort som jag kan..

TORSDAG:

Först red ja Dakita på morgonen, sen APU:n i högbo, sen lektion på Milla. 6-9 höll jag igång, jag somnade DIREKT när jag hade ätit å duscha, fyfan tröttare människa fick men leta efter. HELA kroppen värkte..

FREDAG:
Lervik - visitationsprov, var först ut, om de gick bra? nervös som fan men jag tror jag fick med allt! Direkt efter var de bara hem å duscha å packa på en halvtimme. Sen iväg till... vettefan vad de hette men mina snåla päron har bytt ut gamla bilen mot ett splitterny som vi får i Januari. Diediedie, den ska jag kvadda när jag börjar övningsköra! ;)
Sen till stan å göra lite ärenden och sen vidare till Emma, å där var de Partyyy! Träffade massa saknat folk från 9C där också, lärde även känna massa nya. Hade så sjukt jävla kul, måste göras om snarast! Sen vidare hem till syster å sov där.

LÖRDAG:

Vaknade himla tidigt jättepigg å mådde super, otroligt. Sedan tog man sig hemåt. Direkt iväg till stallet, var meningen att rida Milla, men hon var sjukt dryg så blev inge, gick med na en sväng, sjukt irriterad var jag. Så nu är jag hemma å har hittat hem till min dator, haha! Får se vad som händer ikväll. puss!

hahah så fult, men bjuder!

9C gänget är så jävla saknade! Förut var de typ 6-8 timmar 5 dar i veckan, nu hör vi knappt av varandra.. Skolan suger utan eeeeeeeer!

Fler bilder kommer väl från emma snart får man hoppas, dom här snodde jag från jullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0