brighter than sunshine

Gårdagen spenderades ju i årsunda, hur mys som hellst! Kom hem vid 11-halv 12 kanske, kommer knappt ihåg, var dåligt död.

Tog mig knappt upp imorse för alarmet var så lågt, haha, låg å lyssnade på de tills jag fatta vad det var, bra gjort. Skoldagen gick ganska snabbt, slutade ju tidigare somsagt, hur skönt som heeeeeeeeeeeeelst.

Åkte till stallet å red i kylan, blev lite varmare upp på hästen som skötte sig fint. Kom hem vid 7, så har duscha och käkat nu och ska väl snart ta å bädda ner mig i sängen.

Tomorrow blir de ganska snålt med uppdatering igen skulle jag tro. Ska ut till årsunda efter skolan då också, så vi får se om jag hinner slänga in ett litet inlägg. Vi hörs. pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0