CHOCKERANDE

Sitter i stugan med INTERNET, TÄCKNING och TV! Helt jävla fucking underbart. Dock så är internet skitsegt, tar typ 10 min att skicka ett sms och max har tvn, MEN DE ÄGER GANSKA HÅRT ÄNDÅ!

Var till banken, i sandviken inte gävle, så gick upp en timma för tidigt, höll på att döda någon då ja. Men nu så har jag bankkort iallafall, jävligt skönt. Så åkte vi hem å efter någon timma åkte vi iväg till stugan, stannade på lantmännen på vägen. Vinterridstövlar och ridvantar blev inköpta, vilket är jävligt bra.

Nu har vi precis käkat, är proppmätt och ska väl nu... ingen aning... gå å dö. Nej men jag åker iallafall hem på lördag förmiddag, så jag lider bara en dag, skönt! puss.


söthanna får stå för bilden, HAHA...

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

jag är söt ok ???

2010-11-04 @ 23:00:20
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0