ded

Kvällen började ju hos Emma igår, vi gick till Verona och köpte pizza, min pappa gav mig 50 spänn att handla mat för, snäll han, inte alls snål. Fick med mig en barnpizza hem, åt halva, var proppmätt. Sedan bar de iväg till bion, fyfan jag hatar saw, så vidrigt, skaka hela filmen å andreas satt å garva, jätteroligt....
Blev en promenad hem sen, lite småkallt, jag hade ju shake-a upp värmen så jag klarade mig, haha.

Sen blev de film med sofie ett tag, dock tittade man inte så mycket, haha. Somnade halvrädd i en för liten soffa, var väldigt smärtsamt för benen kan jag säga. Somnade tillslut och väcktes idag av sofie som tvingade mig att flytta in i deras rum, så sov vidare där inne tills hon väckte mig igen halv 1. Steg upp och käkade frukost å fick skjuts hem för en halvtimme sen eller något sånt.

Nu är jag dödstrött, känns som att man börjar bli sjuk igen, inte ett dugg bra. Får sova ett tag till nu känns de som så kanske jag piggnar till.. godnatt!

längtar.... inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0