fem timmars sömn = död

Efter den blöta kvällen i stallet ikväll åkte jag ju direkt iväg till Emma. Å de var bara å duscha och på med målarkläderna som gällde! Vi målade exakt hela natten, Emma målade väggarna och jag satt å pysslade med stolarna, var klara halv 4, satt å tjattra till runt 4, sen somna vi jävligt snabbt haha!

Väcktes 9 imorse för att vi skulle hinna äta frukost. Mormor fick komma å hämta mig halv 10 för Emma skulle iväg 10. Så nu är jag hemma igen! Riktigt jävla trött är jag också, å vet ni vad som står på schemat nudå? Jo - SOVA.

Sen blir de att ta ut Dakita en sväng å sedan ta mig ner till mormor och hjälpa henne med någonting. pusss!


bildbrist. får bli en bild på en halvren hest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0