i am not a robot

Gårdagen var hur trevlig och kul som hellst! Kom hem vid 2 och slockna direkt när jag slängde mig i sängen.

Klockan ringde och jag snooza i en halvtimme, sen lyckades jag somna om tills pappa väckte mig halv 8, då flööööööööööög jag upp ur sängen fort som fan, haha. Satte mig på mammas cykel och tog mig till stallet på 5 min (!?) sjukt. Släppte ut pollarna och mockade lite skit sen cyklade jag hem igen. Ont i ryggen av den jäkla obekväma cykeln..

Åt frulle och la mig sedan igen, somnade om och sov till 12, då mamma väckte mig för hon skulle skjutsa iväg mig till andra stallet. Blev några timmar där uppe, väldigt skönt faktiskt, dock lite vrång häst, men annars. Sen kom mammsen igen å vidare till första stallet igen och red en väldigt pigg polle.

Kom hem för två timmar sen och har hunnit käkat och duschat. Ska slänga på lite mascara å kläder, blir hemma ikväll för ska vara barnvakt, men simon kommer hit och sällskapar mig så då blir de hundra gånger bättre. Vi hörs, puss.

noll bilder så kära spåkulan får stå för dom förtillfället, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0