i got no iphone

Verkligen ovärd dag i skolan som sagt, men vad gör man inte för att få träffa alla puckon som man inte träffat på en vecka. Mycket skratt har de varit, å de gör skoldagen mycket ljusare kan man ju säga.

Jag glömde ju mitt busskort, så på hemvägen lärade jag betala, tur jag hade med min plånkan, lite sur jag är på den tanten, fyy.. Men det gick ju de å. Sen cyklade hem till hanna å lämna cykeln somvanligt och sen tog jag min trötta kropp vidare till Ica å fyllde på mobilen, äntligen sms!
Å sen gick jag vidare hem igen.. Så jäkla kallt, frös låren av mig, men nyttigt var det med lite motion.

Nu under dom två timmarna som gått har jag legat å degat i sängen, ena timmen med en mandarin (tänkte vara lite nyttig), men nyss satt jag med en skål med glass... De där med nyttigheten sprack ganska rejält, hehe. Men jag ska låta bli att käka godis förutom lördagar från å med nu! Hur de går med det kan vem som hellst gissa rätt på att jag aldrig kommer klarat, men klart ja kommer! Hejja mig. puss.

HAHAH skulle in på youtube för att lägga in i inlägget å de står såhär istället? wtf? hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0