i like it

DÖDSTRÖTT TJEJ, HEJ.

Så blire när man inte sover på nättarna, tragiskt. Men kommer ju upp mycket lättare på mornarna då har jag märkt, väldigt märkligt.

Nu har jag iallafall packat lite smått, sprayat stövlarna så dom inte spricker (läder och snö går ju egentligen inte så bra ihop, tur de finns botemedel för det).

Annars då? Jo har ätit första normala maten på den här veckan, risgrynsgröt och fläsk. Gottttttttttttigotttttta, får hoppas på att jag får med mig en matlåda med det imorgon istället för kebaben, mamma får ta den.. haha.

Nu hoppas jag bara på att vädret imorgon blir bra, lite kyligt så de inte blir slask, men inge snöande. In my dreams, säger jag bara, kommer säkert vara värsta snöstormen, då blir jag  t o k i g. Jani, vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0