jag kom först, du får dra

Sitter och kikar på idol för mig själv med sockerdricka i foten, extremt smärtsamt. Felicia ligger brevid och sover, dåligt trött tjej.

Har under kvällen inte gjort ett skit, förvånad? nej. Har käkat tacos iallafall, skitäckligt, haha.. Får se hur kvällen blir, tråkig antar jag.

Imorgon är de hemfärd vid någon gång vid 10, bästa syster kommer å hämtar upp mig. Sen åker jag direkt upp till stallet och är där några timmar. Sen ska jag hem å få i mig något att äta innan förhoppningsvis Sofie hämtar mig så bosätter jag mig där. Sen så blir det Saw 3D med Andreas, sen får vi se vart kvällen leder! Får se om jag hinner med något inlägg under dagen, men vi hörs. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0