just the way you are

Sitter i skolan nu och har projekt, noll koll på vad vi ska göra idag. Martina som har hant om allt verkar inte vara här så då är det väl ganska kört för våran grupp då.. Har hittils inte gjort de skit, suttit vid facebook, bloglovin och ändrat bloggar åt småbarn som inte kan någonting ;) !

Hade de jättemysig hos emma igår, pratade igen de missat typ. Satt å smällde i oss massa tacochips, hur gott som hellst! Somnade rätt så tidigt för jag var dötrött redan vid 9, haha bra gjort. Var ändå hemskt jobbigt imorse, var hur seg som hellst och att se Emma ligga kvar i sängen och sova gjrode det inte bättre....

Tar 14.14 tåget hem iallafall, så tar jag halv 4 bussen ut till årsunda. Får se när jag kommer hem, inte så jättesent iallafall annars är jag helt död imorgon..... Får se om ja hinner med nå mer inlägg sen. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0