last kiss

Dagen började inte alls bra.. Glömde busskortet hemma, så lära vända å hämta, tog en jävla tid för jag hittade det inte, haha lyckat. Sen var tåget instället, himla bra, så fick ta ett proppfullt tåg och stå upp, skitaroligt.

Skoldagen gick iallafall fort, först kollade vi på film och sedan föreläsning (som dock gick skiiiiitsegt).. Höll på att somna flera gånger, dåligt trött tjej.

Kom hem tidigare utan att ha gjort omprov, blir nästa måndag istället, skönt.
Mormor fick rycka in å hämta på mig resecentrum för de snöade ju så de blev alldeles slaskigt å skit, cpäckelväder..

Kom hem i varma huset igen och satt framför tvn, snackade telefon, käka, höll på att somna vid tvn, å tog mig nu iväg till datorn för att slänga in ett inlägg innan jag hoppar in i duschen. Efter det blir de television en stund och sedan sova! pusssssss.


puss på oseriös bild till höger, men de skiter man väl i.

lurvbolln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0