maria montazami är grym

Tjo. Har packat och bäddad ner mig i sängen. Dödstrött.. har prov imorgon också, inte ens tittat på grejerna vi ska plugga på. Så jävla duktig. Är omotiverad och inte ens intresserad av den skiten vi håller på med så ingenting kommer fastna heller. Så jävla negativ jag vet, men orkar verkligen inte. De får gå som de går, om de blir omprov för min del så har jag nog mer motivation då än vad jag har at the moment.

Sitter å kikar på Hollywood fruar just nu, äger lite med maria montazami, skönare människa får man leta efter. Men vi hörs imorgon hörni! Under dagen eller mot kvällen, för imorgon blir de skola å sen rida direkt efter. godnatt!

toffsar is the shit, ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0