only girl in the world

Död söndag kan jag då säga! Skulle träffat Simon idag också, men så blev de inte, dålig trök.

Så nu får jag rycka upp mig, duscha å slänga ner mig i sängen igen och sätta på en film. Kände mig hängig så gick å kolla om jag hade feber, 37.4, lite på gränsen kanske. Men inget man går å nojjar om skolan för..
Går bra i skolan nu, inget som är jättejobbigt att jobba med så de flyter på väldigt bra. Shit, kom på att jag skulle tagit med engelskaboken hem för att installera en sak på datorn, de sket ju sig ganska rejält, haha fuck.......

Nej men vi hörs väl senare! pusssssssss.

blogg.se har damp somfan så kan inte ladda upp nå bilder heller. livet eger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0