peace of my heart

Jisses vad jag var trött imorse, ni anar inte.. Men slet mig upp och tog mig iväg till skolan iallafall, lite halvt död sådär.

Hände inget speciellt i skolan idag heller, iallafall inget som är värt att ta upp. Ganska seg mattelektion, svårt som fan och snart är de prov igen, kill me....

Efter så kom mamma å hämtade mig så åkte vi iväg till Dollar, Willys och sedan någon second hand affär. Mamma var ute efter 80-tals kläder, haha, tror ni hon hittade några? Nääe. Så fort vi kom hem deckade jag i soffan en stund också, så grymt trött! Inte alls taggad inför morgondagen, lång dag, lite sömn.. Är snäll och ger mig en minisovmorgon iallafall, är jag förtjänt tycker jag, haha.

Nej nu ska jag ta å hoppa in i duschen och därefter kika lite television. pusss.

hey på trötta cheyen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0