SÅ JÄVLA TRÖÖÖTTTT

Fyfan, ni anar inte hur jävla trött jag är. Tar mig knappt upp på mornarna, igår satt jag i telefon tills klockan var halv två, ikväll blir det tidigt kan jag då säga!

Dagen har bestått av APU, som vanligt bara gjort något då och då, sen har vi suttit å inte gjort någonting. Torsdagarna går så jävla segt pga det, grrrrrrymt less på det.

Åkte direkt iväg till Dakita efter, tog henne på en ytterst liten tur, livrädd för mörker jag ju, så vintern och jag går verkligen inte ihop, speciellt när man är ensam i en lada från 1900-talet, känner mig inte så trygg då kan jag ju säga. Som den jäkla chicken man är. Men men.. Gick iallafall hem sen, grymt drygt, men de gick ganska fort.

Så är hemma nu och ska äta lite tjockispannkaka nu hade jag tänkt! Sen blir det packa å läsa igenom någonting tills imorgon. Skriver sen, puss!

Går ej att ladda upp bilder. sug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0