soft dag

Vaknade halv 11, dåligt trött ja var men kunde ändå inte somna om. Drog mig upp och käkade frukost. Mormor ringde så gick iväg till henne å hämtade matlåda, hon var väldigt pratglad så jag blev kvar där någon timma. Så nu har jag fått min lilla motion, haha.

Har käkat upp matlådan så är proppmätt nu. Emma kommer om en stund å hämtar modemet jag lånar ut till henne, sen har jag inget mer på schemat idag, skönt! Resten av veckan är de full rulle, bara å ladda då.

Imorgon blir de rida dakita tidigt, kvart i 12 är de klippning å färgning för min del, och sedan kl 5 är de högbo som gäller för lektion. Sååå imorgon blir de nog ganska lamt med uppdatering, men vi hörs senare. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0