sova nu kanske?

Ska tydligen sitta i bilen klockan 10 imorgon sa pappa med sin korta stubin. Jo men visst, upp klockan 9 då, fifan, gått upp vid 9 två dagar i rad redan och nu ännu en!? Ni kanske undrar vad som står på, jo vi ska hälsa på hos banken, mina föräldrar har äntligen slutat snåla och skaffat mig ett eget bankkort.

Sen så ska familjen åka iväg till stugan efter lunch, om jag åker med återstår att se, beror på om dom lyfter in mig i biljäveln för då har jag nog inte så mycket val. Trotsning på G iallafall, tål inte att sitta 4 dagar isolerad utan täckning för varken mobil eller dator och ingen tv. Vad ska man göra där ute mitt i ingenstans? Sitta och glo på när föräldrarna super är de enda, och det är ju SÅHÄR JÄVLA ROLIGT!!!!!!

Får se hur de blir, återkommer imorgon. pusss!

de där får man ju tolka hur man vill ............ hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

HAHAHAHA JA DÖR.......

2010-11-03 @ 22:22:40
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0