standing were you left me

Sådärja, nu är jag hemma å trött som vanligt efter en lång dag!

Började med skola såklart, nya grupper, kom helt klart i bästa hittils. Jobbade på som bara fan idag också, fick ansvaret för våran tidnings framsida, alltid roligt att sitta i gimp å pyssla. Och nej, jag orkar inte photoshop, gimp är såå mycket lättare, haha. Så skoldagen gick fort! (hanna och jag hade lovat varandra att inte äta tacos på en månad, hur gick de då tror ni? Klarade inte ens en dag utan det, skamligt, haha!)

Efter så var det självklart stallet. Red i typ -6, kanske huuur kallt som hellst. Mina lår dog.. Sen har jag inte gjort nå mer, nu är de någon som vill snacka i telefon så då har jag inte tid här mer. puss!


snygga brudar! fråga inte vad jag gör uppåner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0