tomorrow blire körigt

Precis som rubriken säger, det blir väldigt körigt.. Börjar klockan 10, så innan dess ska jag ha åkt iväg till Dakita och ridit henne, så jag går upp klockan 6 somvanligt. Måste snacka med mormor om hon kan skjutsa upp mig till Högbo efter det, annars är de kört för mig, haha.. 

Då blir de alltså APU hela dagen till klockan 5. Klockan 7 är det sedan lektion hos Nanna, så då ska jag gå dit upp fort som fan så jag hinner värma upp. Så är väl hemma igen vid 9-10 tiden. Fyfan, hela dagen kommer jag ha fullt upp, snacka om stressigt. Så imorgon blir det lamt med uppdatering, så ni vet. Nu ska jag börja packa inför imorgon å ringa mormor, puss!

heh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0