två avklarade , två kvar

Sådärja!
Har varit iväg till stallet och red en sväng i kylan och så har jag varit på salongen. Klippte och färgade, skitkort och typ gröngrårödgul färg, HÄRLIGT! Kanske bara jag som inbillar mig, får se om jag vänjer mig eller färgar om.

Nu återstår bara rida lektion vid 5 och sen efter sticker jag iväg och spenderar tisdagskvällen med Emma, kan inte bli annat än bäst! Får se om jag hinner med att blogga innan jag drar iväg till henne, annars blir de väl någon gång ikväll/inatt! pussssssss.


man ser jäkligt tydligt att de är hur slitet som hellst på första bilden, en 1 dm är borta. Så nu är de gaaaaaanska väldigt mycket kortare.. Ska ta en tydligare bild sen när jag orkar.. jävligt ljust är de nu iallafall, ser dock ljusare ut på bilden än var de är.

Kommentarer
Postat av: Andreas

fan va halv du är asså :D Men det blev braaaaa inse! :D

2010-11-02 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0