we r who we r

Tjolahopp.

Globen igår ägde skapligt mycket om jag ska vara ärlig. I början var det många tvekan om att de inte var så bra, speciellt när vi var inne på shoppen och alla knuffades så man åkte åt alla håll, lite respekt kan man väl ha men nejnej... Men mot kvällen blev det mycket mycket roligare, vi förflyttade oss även högt upp, å med min fobi för höjder kändes det hemskt, pulsen var hur hög som hellst, haha! Men showerna var hur kul som hellst! Carolina Gynning var med och red, å hon ramla av hahahaha stackarn! Sen lite annat smått å gott.

Bussen som vi åkte hem i var iiiiiiiiiiiiiiiiiiiskall, frös ihjäl. Sov nog hela vägen ändå, kanske hur skönt som hellst! Somnade sen vid 5-snåret.

Vaknade idag av att älskling ringde. Har nyss varit upp å käkat brunch och ska ta mig in i duschen om en liten stund. Ikväll är jag återigen barnvakt men älskling kommer hit och sover här. Så vi får se sen om de blir nå mer uppdatering. pussssar.

jag på bussen påväg till globen. dåligt trött tjej! Skön nackspärr efter det där, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0