fredag - 8 september 2010

Tjo snyggingar!

Här sitter jag och mina ögonlock håller sig inte uppe länge känner jag. De är HELG, måste vara upp lite längre än 9-10... Jag kämpar!

Dagen gick relativt snabbt, varje fredag på lervik går snabbt med teori och ridning, de gillas! Kan säga att jag gillar skolan, går tre dagar i vanliga skolan och har sedan praktik en dag å är på lervik en dag. SÅ himla nice! Lovelovelove.

Iaf.. direkt efter vi komit hem var de bara att dra vidare till stallet. Kom hem vid 7 ungefär. Slängt i mig lite mat å lite annat gott. Ska typ sova om ett tag.. Slår nog på någon film innan om jag inte slocknar före. Vi hörs, puss!

går inte att ladda upp bilder för mitt internet är så jävla cp, får nå jävla fel.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0