ge mig lov, NU!

APU-dagen gick ganska fort idag. Hade någonting att göra nästan hela tiden. Blev mocka, sopa ridhusen, rycka manar, borsta två hästar, lunch, göra iordning handikapphästar, ta in hästar, göra iordning hästar igen. Slut! Väldigt nice dag, fast trög.

Kom hem vid halv 5 om inte mer, drog ut direkt till stallet. Red en sväng på Dakita i mörkret, livrädd när jag skulle släcka stallet sen, fyyyfaaan.. Men jag överlevde, haha! Har nu inte gjort så mycket, käkat å kikat lite på tv. Ska packa inför imorgon nu hade jag tänkt, så blir de sängen sen. Imorgon väntar en dag på GRS! puss.

BTW så har jag haft sockerdricka i fingertoppen sen lunch och de vägrar försvinna!? Så sjukt konsigt..









vi är fullt friska......... ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0