hestblogg - 2 oktober 2010

Shit, klockan är bara 9, trodde den var 12 och tänkte gå å lägga mig. Måste hålla mig vaken nu, kan inte lägga sig 9 på en söndag, de går inte..

Har ägnat kvällen åt att skapa en till blogg för hästarna, så slipper alla som är ointresserade läsa om det. Ganska så skönt skulle jag tro, fast blir väl ganska tomt om text eftersom hästarna tar den mesta av min tid just nu, men men.

För dom som är intresserade att läsa vidare om hästarna går in på - www.mynew.blogg.se !

Annars så kan jag lägga till att teven är på och självklart sitter man och kollar på baksmällan, kan aldrig tröttna på världens bästa film! Typ den enda man skrattar åt, haha. Jaja. Vi hörs imorgon hörni. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0