jag orkar inte vara sjuk igen

Som rubriken säger, jag orkar de verkligen inte, men känner att den där tröttheten när man är sjuk kommer fram och tillbaka hela tiden. Får se hur de blir men skolan, hoppas verkligen att jag orkar för vill inte missa en vecka till, vägrar!

Var iallafall upp till stallet och red en sväng med Felicia. Alltid lika trevligt med sällskap! Dock så undrar man vilken av hästarna de är som är unghäst.. mer om det på www.mynew.blogg.se!

Nu ska jag iallafall kasta mig in i duschen, sen ska jag krypa ner framför en film så jag piggnar till lite! Vi hörs, pusshej.


ovisad bild från någon dag i veckan. robot unicorn attack var de som gällde den lektionen, det gick bra för hanna........ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0