krya - 11 oktober 2010

Legat i sängen hela dagen som ni kanske förstått. Har glott på typ 6 avsnitt på desperate husewives och 2 på greys, riktigt bra sida jag fått av sofie så man slipper ladda ner, tackartackar.

Jag har iallafall kryat på mig nu, feber huvudvärk och frossan är borta, bara nästäppan kvar. Dock kan jag nog stå ut med den imorgon i skolan, men vi får se hur jag gör. Jag tar mig upp iallafall så får vi se efter. Nu ska jag hoppa in i duschen för jämt när ja är sjuk så känner ja mig så jävla ofräsch, haha. Sen slänger jag i mig lite mat så jag får i mig någonting iallafall. Vi hörs imoron hörni! puss.


bild från i somras mmmmmmmmmmmm men de skiter man väl i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0