m å n d a g a r s u g e r

Någon som håller med? Nej men alla skoldagar suger just nu, så jäkla segt. Skolans upplägg är inte bra alls om jag ska vara ärlig, först en uppgift några dagar som man inte hinner klart med och sen kommer dom med en till och efter en dag till ännu en till. drygt! Inte fattar man vad dom menar heller för de är nå jäkla "moment och fall". Jaja, bara å bita ihop, kommer väl in i det så småningom.

Skoldagen förstår ni väl att den gick segt, som jag sa. Fick skjuts både till och från hanna idag, väldigt väldigt nice. För övrigt kämpar jag på med tröttheten, humöret flyger fram och tillbaka känner jag, å då är de inte bra att ha en hanna larsson brevid sig (som är likadan), men som sagt de svänger, från bitterfitta till världens gladaste. Så vad gör man.. vill bli pigg NU!

Nu får ni ursäkta för jag ska spela lite robot unicorn attack, beroendeframkallande! puss.


haha jisses. fungerar inte att ladda in bilder så får bli en gammal goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0