onsdag - 13 oktober 2010

JAG ORKAR INTE MER, helt seriöst blir tokig..
I morse när jag klev upp var jag aspigg, jag åt frukost å allt kändes som vanligt, men sen började allt snurra. Satte mig ner och gick till rummet å satt i linserna, de började snurra ännu mer så satte mig ner. Började må illa så gick till köket och tog en alvedon, insåg att det inte skulle fungera att gå till skolan sådär. När jag tog ur linserna så kändes det som att jag skulle svimma, så jag dök ner i sängen och somnade direkt. Sov i 6 timmar utan att vakna, mådde verkligen inte bra..

Sen när jag vaknade igen så gick jag upp och tänkte äta frukost, men insåg att jag redan gjort det.. Kändes som imorse var igår, helt sjukt konstigt kändes det, haha! Men har varit pigg hela dagen och det känns som vanligt igen förutom att halsen är uppsvälld så jag är hes och nästäppa. Så imorgon, skiter jag i vad jag känner för jag ska INTE vara hemma. Vägrar!!!!!!!


min lunch - smoothie. INTE bra när man tydligen är känslig med någonting i frukt.. min hals som redan var uppsvälld blev ännu mer svälld, hejja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0