Oooops

Igår så orkade jag verkligen inte med datorn, svårt att tro va? haha. Men jag slocknade ganska snabbt, kände mig trött å typ "svag" som om jag vore sjuk, så la mig direkt utifall. Men när jag vaknade upp imorse var de borta tack å lov!

Var i lervik hela dagen och red dagens lektion på Fissur, härlig häst de där. Lång och går som en planka, de är grejer de.

Otroligt nog så hann vi med 15.18 tåget så kom tidigt till Dakita också, vilket jag inte trodde. A skulle åka bort så då fick jag ta hand om lite stallsysslor och så pyssla om hästen, inte helt fel de heller. Hellre att ha något att göra än att komma hem rastlös!

Nu MÅSTE jag in i duschen, aldrig känt mig ofräschare, så vi hörs hörni! puss.


damn u. jag som sparar till just skor... och globen.... och lite annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0