SÅHÄÄÄR NÖJD ! - 20 oktober 2010

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att göra om designen. Efter många olika idéer och försök så kom jag fram till detta! Första gången jag är sjukt nöjd med min design, allting hänger ihop och ingenting är fel. Nu blev jag på skitbra humör, haha.

Ni undrar väl vad jag har för mig annars.. har slängt i mig lite glass, "glassdag" idag ju, haha. Nu ska jag packa och göra lite shit inför morgondagen på APU:n. Vi hörs väl imorgon hörni, efter jag varit i stallet! puss.


den sista till vänster, var första headern jag gjorde till bloggen efter jag raderade allt dum som man var.
alla dom här var..... snygga.... otroligt... jaja... ;) tryck för att förstora dåm. heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0