torsdag - 14 oktober 2010

I'M BACK ON TRACK!

Skitpigg var jag imorse och då blev jag skitglad, ojojoj vad skönt de var att gå upp klockan 6 för första gången, haha!
APU dagen var ju sådär, mest sittandes, dags att bli ändring på det tycker man, vill ju ha något att göra! Tur man har sällskap av hanna, jag har saknat alla skratt-attacker! haha. 
Iallafall så direkt när jag slutet så drog jag iväg till Dakita å red henne en sväng. Kom hem vid sju och slängde i mig lite pannkaka å har inte gjort så mycket mer under kvällen. Börjar bli trött så blir nog tidigt idag! Imorgon väntas heldag på Lervik och sedan far jag upp till Gäddan. Vi hörs efter, puss!


enda bilden från idag som är normal. vågar inte bjuda på någon för alla är så fula. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0