dötrött - 10 september 2010

Trodde klockan var 2, är så jävla trött alltså. Vet inte hur de blir med magda osv. För hon är seg å jag är trött och jag ska upp tidigt imorgon och om jag sover hemma lär jag sova ensam och när jag sover ensam blir det så svårt att somna. haha jag har verkligen problem.

Gissa hur det gick för mig att steka chickenbits? SHKIT. gick fan inte att få dom klara?! så la undan dom och satt in nya i ugnen, HAHA. Skulle vara klara efter 5 min men tog fan 20 min för dom att bli klara.. Jag som verkligen älskar att laga mat...

Nej nu får vi se om jag somnar eller väntar vidare på magda.. godnatt!


vi leker startwars och sjunger everybody was kungfu fightiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0