fredag - 10 september 2010

Vaknade upp och var skittrött, konstigt nog eftersom jag la mig tidigt.. Men drog mig upp iallafall. Var i lervik hela dagen, hade två teorilekioner och sen ridning. Fick byta häst, blev snake, segaste hästen i stallet, KUL.. Nej, så hela lektionen gick åt till att få honom at gå framåt över huvud taget. Så hann inte fokusera på något annat, så jag vet inte hur det gick riktigt, haha! Nu längar jag efter min lilla surgubbe Gandur, min underbara poppohest.

Kom med det tidigare tåget som tur var och fick ÄNTLIGEN tag på hrk å pratade med dom om prakiken nästa vecka. Får komma mellan 8-9 tiden. Great då taggar vi. Imorgon är det stallet mot kvällningen å rida underbaraste.

Nu ikväll så kommer magda hit sen beger vi oss mot henne. Vi hörs imorgon någon gång då, puss!

snake. is the .. slowest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0