fredag - 17 september 2010

Snacka om onödig skoldag...
mamma skjutsade oss till resecentrum och sedan tog vi tåget in. Började halv nio och slutade halv tio!? Gick runt på stan tills heartbreak öppnade och sen blev de tacos! götta. Tog 12.12 tåget hem och gick med hanna till Enen, sen skulle jag ha gått hem till henne för att hämta moppen men glömde nycklarna så mormor fick rycka in och hämta mig.. Åkte hem å hämta nycklarna sen till hanna å hämtade hem moppen.


Direkt när jag kom hem så drog jag på mig ridkläderna och kilade iväg till dakita! Tog först in henne, sen dom andra två för de började spöregna. Blev genomblöt och iskall, fy! Väntade sedan på att dakita skulle torka och att de skulle sluta regna. Tog sedan ut henne och longerade, tänkte mig att de skulle vara uppvärming inför ett jobbigt dressyrpass. Dock började det ju regna efter 30 minuters longering så det fick räcka för henne idag. Smörjde hennes träns och sedan så mockade, bytte vatten och pysslade jag om dom andra två också. Städhumör!

Var i stallet i 4 timmar och efter det har jag bara legat i soffan och varit ganska död. Väntar på att magda ska höra av sig så jag kan åka å hämta henne och hämta henne å sedan står de tacos på schemat. Kan aldrig tröttna! ;) Vi hörs väl imorgon. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0