gårdagens lektion - 22 september 2010

Jag har tråkigt så skriver om lektionen på Gandur.

Lektionen sådär.. Gandur var skitduktig å formade sig fint och självklart så lyssnade han på allt jag bad om, förutom att han var lite seg i tölten, men annars så var han duktig!
Nanna - "med dig som ryttare blir ni stjärnelever"
Det gjorde mig på betydligt bättre humör! haha.
Trots det så kände jag att jag nog tänkte för mycket istället för att bara göra och prova sig fram till ett bra resultat. Gjorde mycket öppna - slutna och då tänkte jag aaaaaaalldeles för mycket så det blev bara konstigt. Men vi fick till det några gånger iallafall. Men jag är nöjd. Tycker mer och mer om honom, kommer defenetivt inte byta till någon annan som de känns nu! :)  fast finns inga att byta till om jag hade velat, men de skiter man väl i nu.

Ja de var de. puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0