hemkommen ! - 27 september 2010

Skolan idag var riiiiktigt seg... hur ska man orka veckan ut? Eller vi går bara i skolan tills på onsdag, så de gör ju en lite gladare iallafall!

Idag har jag inte gjort och kommer inte göra något speciellt. Eller jo, jag lämnade cykeln hos hanna och gick hem. Har inte orken att cykla hela vägen tyvärr, blir helt jävla slutkörd när jag kommer till björksätra och hinner löka sönder innan jag ens är framme vi resecentrum, haha. Var så trött och hade ont i kroppen så jag nästan började grina, patetiskt, men det känns som att jag väger 140kg när jag cyklar, så jävla tungt..
Borde nog ta tag i att börja motionera, ännu ett bra skäl till att skaffa hund, då måste man så då kan jag inte komma med några ursäkter. Nej nu ska vi sluta klaga på sandvikens sämsta kondis och bjuda på lite bilder från igår!



















det gick bara shkit. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0