hungry - 24 september 2010

Har hunnit med en hel del idag även fast jag trodde det skulle bli tvärtom.
Men till min stora förvåning fanns inget godis i huset och jag var så himla sugen så tog å bakade några negerbollar. Väldigt gott blev de!
Efter att pappa kom hem så fick jag två uppgifter, damsuga och torka golven..
Efter de slappade vi framför teven i en timma sedan var de avfärd mot ica!
Hämtade upp mammsen å handlade, godiis... haha.
Sen så ville mamma ha sällskap till stan för att kika på lampa så jag fick offra mig där eftersom pappa ska åka bort (eller ja, nu har han åkt). Så blev där på stan ett tag å kikade också. Sen blev de hemfärd. Nu väntar jag på att maten ska bli klar för jag är hungrig! Imorgon blir de uteritt på Gandur såfort jag vaknat. Vi hörs efter, puss!

jag blir tokig på min dator.. måste väl flytta över hela skiten på någon hårddisk så jag kan installera om datorn. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0