lördag - 11 september 2010

Hemkommen från stallet nu. Ramlade av, HAHA jag äger...

Blev först en sväng på travbanan själv och det gick super, han gjorde absolut ingenting utan traskade på. Sedan gick vi till ridbanan där hanna och eddie var. Värmde upp och hoppade lite små hinder. Å när jag skulle hoppa sista gången då jag höjt lite så hoppa vi rakt in i hindret, HAHA.. Å jag ramlade av och gandur dök ner på knäna. Jisses.. Han skrapade upp mulen och ena knät och jag min hand. haha, stackarn............. tycker jättesynd om han. Dock bara skrapsår, men ändå..

Nu sitter jag här å är skiiithungrig. Ska väl göra något att äta, är sugen på pannkaka... Får se om jag orkar göra det, haha. vi hörs puss!

mina paintskills får visa hur jag ramla av. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0