lördag - 25 september 2010

Känns som att jag inte sovit alls inatt. Somnade sent, vaknade första gången vid 5, sen till å från tills jag kollade på klockan igen och då var den 7, sen samma igen och då var den halv 10. Då orkade jag inte mer å steg upp.

Nu regnar det på som bara den men det hindrar inte mig för att åka upp till stallet å rida. Hanna stannade hemma så hon hänger med också, alltid lika trevligt med lite sällskap. Nu väntar vi bara på att någon av mina föräldrar ska komma hem så man får skjuts upp till stallet!

Får se om vi hörs efter för antingen blir det att åka iväg till emma och umgås med henne å lite mer folk, beror på hur jag tar mig dit dvs eller så följer jag med mamma å pappa ut till lövåsen. Var ett tag sen man var där å kikade. Men vi får se om jag hinner blogga mer. puss.

bild från igår. nyduschad å inte så piggelin, men de skiter man väl i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0