måndag - 13 september 2010

MINA FÖTTER VÄRKEEEEEEEEEEERR SÖNDER!

Jisses vilken slapp dag det blev ändå. De vi gjorde idag var mocka, fodra, släppte in hästar, fixa topper för handikappridning. Sedan var de fika och lunch där emellan också. Väldigt nice. Efter red hanna osy så fotade henne lite eftersom hon hade med sig kameran och sen gick vi till nanna, dock fortsatte hanna längre bort men jag stannade och vilade fötterna. döont har jag! jisses.

Kom hem vid halv sju tror jag och då var de bara äta och duscha sen sätta sig i sängen och vila fötterna. Gör så jäkla ont, usch. Även mina armar gjorde ont när vi mocka idag, men de blir bättre och bättre så det är jävligt skönt!

Samma sak imorgon också, högbo. Fast efter blir de rida Gandur, nu är det dags för att börja köra steeeenhårt! laddar nog upp några bilder från dagen om ett tag. puss!


en svamp? haha, ne faktiskt inte. jävligt likt. bild från igår när vi gick med hästarna till en ny hage, var gaaanska mörkt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0