måndag - 20 september 2010

Trots att man verkligen inte ville gå till skolan så var den ganska okej ändå.
Hade först engelska, oengagerade, ja. Sen typ lyssna om politiken osv, ORKAR INTE BRY MIG OM DEN SKITEN.................. fyfan blir helt tokig.
Efter de - Lunch, tacos, ljuvligt.
Å tillslut föreläsning om en tjej på unghäst-VM och lite svenska. Fick VG på min zebra uppsats, otroligt, jag som inte ens hann rätta eller någonting. Och då får man väl stå ut med att hon tar en mening från uppsatsen och använder den som ett dåligt exempel på hur man lägger upp ordvalet. Haha, de var lite småroligt..

Kom hem ganska tidigt. La mig i soffan framför baksmällan som gick på tv idag igen, så jävla bäst. Sen så har jag snackat lite med emma i telefon och gjort lite annat smått å gott. Ska nu slänga i mig lite chili con carné och sedan packa inför ridningen imorgon och framförallt damsuga min dator. Sitter på stationära nu.. Min dampar sönder.
Lektion på gäddan imorgon alltså, äger. Nej men vi hörs väl. tjing.

GÄDDAN MEN MAN Å SVANS. SNYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0