måndag - 6 september 2010

Shit vad seg man var imorse, tog ju mig upp iallafall, huvudsaken.
Sedan blev jag otroligt nog även tidig när jag åkte till hanna. Tog tåget in till skolan, älskar tåg, så skööönt. Hade engelska och sedan politik-projekt resten av dagen, så jäääävla segt. Fyfan, jag vet ingenting om politik, vet att det är massa grupper som man får välja emellan sedan så bestämmer dom en massa i sverige. Det vet jag, säkert fel, å då vet jag ingenting.. Vet aldrig hur detta slutar, inte bra iallafall. Ska säkert hålla på med det hela dagen imorgon också. fy!

Efter vi slutat så hängde jag med hanna ner på stan en sväng, gick runt i massa butiker och kikade. Tog sedan tjugo över tre tåget hem. Höll på att somna.. Cyklade min älskade lilla cykeltur hem. Dunsade ner i soffan och låg där död tills de var mat.
De har jag gjort idag! Är så jääävla trött, blir förhoppningsvis tidigt ikväll.

Imorgon får vi se hur de blir med uppdateringen. Blir först skola och sedan stallet direkt för ridlektion. Taggad till tusen, får hoppas att jag blir mer än nöjd den här gången! Nej men vi hörs, vi får se hur det blir med designen ikväll. puss.

bild från i fredags när vi var i stallet. jag är ganska taggad och bjuder ganska mycket på mig själv, ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0