onsdag - 1 september 2010

Läskigt, nu är de september.. var nyss juni och vi slutade skolan. Fan hemskt, saknar klassen nå sjukt.

Första skoldagen idag iallafall och gick bra å man kändes sig välkommen iallafall, haha! Vi gjorde ett grupparbete och gjorde en sorts planch om vad som är viktigt med att ha häst och jobba i hästbranchen. Först hängde jag inte med alls, sällan, men sen så gick de bättre. Vi höll på med de hela dagen och åt lunch emellan, tacobuffé! Lite nice. Sen så redovisade vi och slutade runt halv två kanske.

Hittade inte tåget först men tillslut så, haha! Då kom också emma med sina två kompisar, typ sara å alina tror ja dom heter, haha. Dom var sociala på vägen hem och sedan hängde jag med emma till stan och fikade. Satt sedan kvar i flera timmar å prata tills vi gick till specsavers och kollade på bågar åt henne! Jag drog hem när hon hade synundersökning och kom hem lagomt till maten, var vrålhungrig, haha.

Så har hunnit äta och bytt till mjukisbrallor, så varmt å skönt. Ska väl snart åka till affärn med mamma och pappa, ska inhandla ett block, pennor och sudd. Så jag är redo för skolan sen på måndag då schemat antagligen drar igång! Ridprov på fredag, LITE nervöst. Fan kommer gå så dåligt.. Men jaja, skitsamma, bara dom inte säger vilken som var den bra och dåliga så har jag kvar självförtroendet, haha! Imorgon står diagnos-dag på schemat, skitkul.. Nej vi hörs! puss.

lite randombild på kalle. orkar inte ta en ny för ska åka nu.. heidooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0