onsdag - 15 septmeber 2010

Efter ännu en dag på hrk så känns fötterna ännu mera döda. Shit, måste leta på ett par bra skor at gå i för det här funkar inte. Har ont i varenda del av fötterna och om jag inte hittar ett par inlägg eller något snart så är de höften och ryggen som påverkas å de vill man ju inte vara med om.

Dagen gick ganska fort emellanåt. Blev utagning av hästar, mockning (de värsta, dessutom tog en gubbe min box och skottkärra, då tog jag hans, haha!), sopa, ryktning och göra iordning hästar, vara med och leda på handikappridning, ta in hästar, hjälpa till på nybörjarridning, ta in fler hästar och sedan gå ut och gå med osy.

Har haft ganska så mycket att göra ändå idag, även fast vi varit sysslolösa då och då.

Imorgon är de bara att köra på igen... puss!

H&O.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan gör jag ??

2010-09-15 @ 20:13:48
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0