onsdag - 22 september 2010

Igår var jag lite trött när jag kom hem, därför mitt snabba inlägg.
Idag blev det bara matte, skolfoto (hemskt..) och projekt i skolan. Dock så jobbade man knappt eftersom vi typ är klara. Känns gaaaanska skönt! Nu har man iallafal HELG (!), så jäääkla nice.

Idag ska jag bara hålla mig hemma, sova tidigt! Eller kanske ta en liten powernap i soffan? Låter mysigt. Imorgon väntar iallafall Dakita på att bli riden under förmiddan sen så far ja upp till högbo med Hanna för att hjälpa till på nybörjarlektion och sedan blir det nog en tur ut om jag får tag i en polle.
Förhoppningsvis så kanske jag tar mig till uppsala också, men det tvivlar jag ganska starkt på. Magda är så jäääääääääääävla klantig och glömmer sätta frimärke på brevet, haha.
Men vi hörs väl mot kvällningen. puss.


HAR INGA BILDER... blir en ett år gammal bild på agge och gandur. min snygging hade man där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0