onsdag - 29 september 2010

Sitter i skolan och väntar på lektion. Blev ingen blogginlägg igår för kom hem vid halv åtta, käka duscha och kikade på idol sen la jag mig. Ganska så skönt att lägga sig klockan 9... haha.

Blev iallafall en lite längre tur på Gandur med Hanna och Kalle. Hur skönt som hellst! På med reflexerna och iväg, han stack inte en enda gång, till å med inte när kalle stack för hanna ett antal gånger, älskar min lilla hopp ponny!

Idag så kommer jag hem vid 4, rätt så snabbt kommer sofie å hämtar mig å max. Så sover vi kvar där tills fredag. Men hinner hem emellan imorgon för att rida Dakita men vet inte om jag hinner in på internet. Glömde åter igen att lämna in modemhelevetet.... Får väl bli nån annan dag, kanske hinner på fredag när vi ändå måste vänta på tåget en timma, men aa vi får se!

Nu är de dags att börja jobba... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0